Íme, Egy Megoldás A Gazdasági Válság 22-es Csapdájából Való Kilábalásra!

Te ismersz engem és tudod, hogy én személy szerint nem hiszek abban, hogy gazdasági válság van, amit a nemzetközi és a magyar média nagy szeretettel hangoztat.

DE, ez nem jelenti azt, hogy sem Te sem én ne lennénk kitéve ennek a "krízis van", "nagy baj van" hangulatnak és "vélemény" következményeinek.

10 napja részt vettem Chicago-ban a Glaser-Kennedy cég által szervezett Marketing és Pénzcsinálási Szuperkonferencián. Ezen a Szuperkonferencián a fő téma az volt, hogy a kialakult gazdasági helyzetben, - mondjuk ki gazdasági visszaesésben, azaz válságban - tanulni vágyó résztvevők,

  • hogyan alakítsák értékesítési és üzleti kapcsolataikat a már meglévő vevőikkel? és
  • hogyan szerezzenek új vevőket a legmodernebb és kipróbált marketing módszerekkel és eszközökkel?

Dan Kennedy bevezető előadásában felvázolta a "Gazdasági válság 22-es csapdáját" és számos ütős ellenpéldával bemutatta, hogy létezik kitörés ebből a pszichés helyzetből.

Mi is a "gazdasági válság 22-es csapdája"? – Dan Kennedy szerint:

"A média által sugallt "gazdasági válság és visszaesés van" érzetét az emberek előbb-utóbb magukévá tették, s eszerint kezdtek el viselkedni. S a végén tényleg válság lett; bedőltek az ingatlan hitelek, cégek mennek tönkre, tömeges elbocsátások vannak, stb.

Ennek hatására, - mármint a válság van pszichológia forgatókönyve szerint - hiszen a "tények" is alátámasztják alapon, a cégvezetők és az értékesítők jelentős része azt a véleményt alakítják ki maguknak, hogy

"ha válság van, akkor a vevők sem akarnak vásárolni!"

És mivel ezek a cégvezetők és értékesítők elhiszik, hogy a válság hatására a vevők úgysem fognak vásárolni, ők, mármint az értékesítők is úgy kezdenek el viselkedni, hogy egyre kevesebb értékesítési erőfeszítést tesznek, mivel úgyis mindegy, hiszen a vevők úgysem vásárolnak...

Nos, ez a "gazdasági válság 22-es csapdája", ez egyáltalán nem igaz!

NEM igaz, hogy a vevők egyáltalán nem vásárolnak!

  • Csak sokkal inkább megfontoltabbak!
  • Csak sokkal jobban válogatnak!
  • Csak sokkal igényesebbek lettek!

De, ha egy vevőnek valamire szüksége, azt megveszi! Kérlek, gondolj magadra, a személyes és a céges beszerzéseidre, költéseidre!

Te is vásárolsz, csak egészen másként...

Dan Kennedy szerint Neked, mint terméked értékesítőjének két szempontot kell figyelembe venned üzleti bevételeid tervezésekor:

  1. A vevőid képesek-e vásárolni? Azaz rendelkeznek-e fizetőképes kereslettel. Ez könnyen kiderül, amint értékesítési erőfeszítéseket teszel. DE, azt nem tudod befolyásolni, hogy van-e pénzük a Te Termékedet megvásárolni.
  2. A vevőid akarnak-e vásárolni? És ez a lényeg! Ezt képes vagy befolyásolni, mivel ez az értékesítés pszichológiai területe, amelyre van közvetlen ráhatásod.

Hogyan tudsz Te kilépni a "Gazdasági válság 22-es csapdájából"?

Erre három módon van lehetőséged:

  1. Értékesíteni a jelenlegi termékeidet/szolgáltatásaidat új vevőknek!
  2. Értékesíteni teljesen új termékeket/szolgáltatásokat a meglévő vevőidnek!
  3. Értékesíteni egy egészen új stílusban!

Mit gondolsz, mit keresnek, mire vágynak a vevőid mindennél jobban, amikor a fejükben gazdasági válság van?

  • Biztonságra
  • Stabilitásra
  • Olyan valakire, aki számukra abszolút stabil és kiszámítható
  • Olyan valakire, akiben abszolút meg lehet bízni

A jelenlegi helyzetben Neked egy célod kell, hogy legyen:

Biztonságot értékesíteni ebben a bizonytalan időben!

Szóval, itt az a kérdés, hogy a gazdasági helyzet nyertesei közé akarsz tartozni, vagy a vesztesekkel együtt akarsz eltűnni a süllyesztőben?

Kérdezheted, hogy mindezt miért írod Nekem Attila?

 

Mivel kidolgoztam egy ellenszert erre a "gazdasági válság 22-es csapdájából" való kilábalásra.

Egy ellenszert, egy olyan technika és módszertan formájában, amely minden időben, de főként manapság tudja nagymértékben pozitív irányba befolyásolni az értékesítési eredményeidet.

Az elmúlt 22 évben megszerzett személyes értékesítési tapasztalataim (sikereim és bukásaim) alapján állítottam össze egy 2 napos hiper intenzív programot a

Cégvezetői Értékesítés Pszichológiája Edzőtábort

amelyet 2009. május 18-19-én a budapesti Gellért Hotelben tartok.

http://www.valositsd-meg-uzleti-almaidat.hu/ertekesites

Miért éri meg Neked eljönni ebbe a 2 napos Edzőtáborba?

Megtanulod:

  • Hogyan ismerd meg cégvezetői értékesítői önmagadat?
  • Hogyan ismerd fel vevőid/partnereid/ vásárlási stílusát? Azaz, hogyan menj 5-ből 5-ször biztosra, hogy célodat elérd! Azaz a vevő-tipológia, az ideális vevőd meghatározásának technikája
  • Hogyan azonosítsd be az értékesítési eredményeidet támogató és akadályozó cégvezetői szokásaidat? Azaz cégvezetői értékesítési szokások auditja
  • Hogyan alakíts ki új szokásokat értékesítési és üzleti céljaid megvalósításához? Azaz az üzleti célok eléréséhez szükséges szokások kialakításának technikája
  • Hogyan tűzz ki értékesítési célokat és tervezd meg a megvalósításukat?
  • Hogyan értsd meg és alkalmazd nap mint nap a Kompenzáció törvényét, hogy szállítsa számodra a megálmodott ideális vevőidet és az elvárt nyereségedet?

Mit viszel magaddal ebből a 2 napos hiper intenzív Edzőtáborból?

  • Egy gyorsan megérthető és könnyen alkalmazható technikát értékesítési kommunikációs félelmeid kezelésére
  • Egy megbízható módszertant arra, hogyan tudod tudatosan befolyásolni a tudatalatti elméd működését az értékesítési céljaid elérése érdekében
  • Egy szempontrendszert az ideális vevőid pszichológiai tipizálásához
  • Egy kipróbált módszert az értékesítési céljaidat támogató új szokások kialakításához és bebetonozásához
  • Rengeteg üzleti inspirációt, ötletet, terveket céges értékesítési céljaid megvalósításához
  • Kialakuló új üzleti és személyes kapcsolatokat HASONLÓ GONDOLKODÁSÚ, ÜZLETI ÁLMOKKAL és tervekkel rendelkező CÉGVEZETŐKKEL

...már csak egy dolgod van hátra...

Gyere és légy ott velünk 2009. május 18-19-én a Gellért Hotelben, és tanuld meg olyan sikeresen legyőzni cégvezetői értékesítési félelmeidet, klikkelj ide

http://www.valositsd-meg-uzleti-almaidat.hu/ertekesites

  • hogy vevőid számára Te légy a biztonság
  • hogy vállalkozásod szállítsa számodra a pénzügyi biztonságot és az anyagi jólétet, és
  • hogy maradéktalanul meg tudd valósítani összes üzleti álmaidat!

A Te üzleti sikereidért!

Pongor-Juhász Attila

Ui. Ne feledd, hogy én teljesen garantálom a sikeredet! 365 napon keresztül élvezed az én feltétel és kérdezés nélküli 200 %-os pénz visszafizetési garanciámat.

http://www.valositsd-meg-uzleti-almaidat.hu/ertekesites

Uui. Várjuk részvételi jelentkezésedet 2009. május 12-én 24.00-ig! Azaz ma éjfélig!

Hozzászólások

Kedves Attila! nagyon

Kedves Attila!
nagyon megfogott az előadásod a BQ konferencián. Most láttalak először élőben előadni, és kellemes élmén volt.
De azt hiszem, erről a tréningről már lecsúsztam...

Akkor ott!

Attila, nagyon kíváncsi vagyok a konferenciádra - kipihenjük a BQ-t és utána nincs megállás!

Köszönöm a meghívást

Kedves Attila!

Nem tudom megmondani hányadik vagy a sorban akinek nemet vagyok kénytelen mondani. A kényszer szó nem is teljesen igaz, mert családi vonatkozású évente esedékes távollét akadályoz benne egyrészt, másrészt pont a már említett ,,sokadik'' a fő problémám. Ugyanis gondolj bele, ha minden meghívóra igennel válaszolok akkor se éjjelem se nappalom, sőt egyszerre több is lehetne, mármint konferencia vagy konzultáció vagy éppen ingyenes oktatás.
Ez már nincs egészen rendben szerintem. No nem az igyekezet, az O.K.
DE mikor csináljon valamit az a szegény okulni vágyó, tenni akaró vállalkozó, ha érdeklik a dolgok és tanulni is akar, no meg meg is akarja valósítani az előadottakat, amit megemészteni sincs ideje?
Ezzel együtt annak viszont nagyon örültem amit olvastam a leveledben ill. a blogodon, mert teljesen azonos húrokat pengetett az én meglátásaimmal. Amikre ráadásul a közeljövőben én is reagálni kívánok, sőt provokálni kívánok, mert a java válságot én is a nyílvánosság produkálta és provokálta produktumnak illetve részben gerjesztett eseménysornak tartom. Azonban az nem hangzott el, amit már régóta várok a nálam okosabb szakemberektől, hogy valójában mi az oka, hogyan történhetett meg. Mert szerintem igenis van egy réteg, amelyiket a többinél sokkal komolyabb felelősség terhel a létrejöttéért. Csak azért nem íron le kiket tartok e körbe tartozóknak, mert a magyarországi hisztériakeltés túltesz mindenen és nem kívánok ehhez még egy csöpp alapot sem szolgáltatni. Köszönöm az infókat és a lehetőséget, Szujo

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
Ellenőrző mező
A következő ellenőrző kérdés azért szükséges, hogy elkerüljük a spam-robotok bejegyzéseit. Kérlek, töltsd ki a mezőt.
12 + 0 =
Add össze a fenti két számot, és írd a beviteli mezőbe. pl.: 1+3=4